Vinter

I dag blev det verkligen vinter, det snöade massor här hos oss och flingorna var jättestora. Fick genast julmyskänslor :) Vill baka pepparkakor, dricka glögg, äta lussekatter och bara mysa i soffan. Även om snön försvann rätt snabbt finns julkänslorna fortfarande kvar.

Nu är det snart 2-årskalas oxå, jisses vad tiden rusar iväg. Vet inte riktigt vad vi ska bjuda på vid kalaset, förutom tårta då, men det löser sig nog. Hoppas lilleman blir kvitt sin envisa förkylning till lördag bara.

I går tog jag på mig spenderbyxorna igen och gick å köpte mig nya fina skinnstövlar, höga sådana som blir skitsnygga till kjol. Ska lägga in en bild senare så får ni se. Presenter till lilleman blev d självklart oxå, tror nog han kommer bli glad.

Nu ska jag försöka mig på att bli tradera-frälst...som många i min omgivning är. Har en hel del att sälja faktiskt. Och vem vet, jag kanske köper nått också.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tanx för tipset!

Men vet du om jag kan beställa bilden så som man kan göra på st?

Syns i morgon(hoppas jag,Bon är inte riktig sig själv...)

Kram!

2008-10-31 @ 11:40:02
Postat av: Mia

Bilderna beställde vi på Postfoto.

Men som sagt. Dom var sådär. Så jag tänkte nog testa fuji nästa gång. Visst är det dom du använder dig av?

2008-11-08 @ 17:39:32
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Kul att du är med och tävlar!! Lycka till..!!

2008-11-11 @ 20:14:24
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0