Konsert avverkad...

Så var KISS-konserten avverkad och det var inte den bästa direkt, de två senaste 1999 o 1996 var mkt bättre. De är vl gamla och slitna nu de gamla rävarna.
Och trots konsert och en massa rännande på Stockholms gator har inte bebisen i magen gjort minsta försök att titta ut. Men det kommer väl när man minst anar.

Har varit ute i solen hela dagen i dag och glömde helt bort att smörja in mig med solskyddsfaktor...behöver jag berätta hur jag ser ut??? Nej, tänkte väl det! Smörjde i alla fall in sonen som tur var.

Har fått tillsägelse av barnmorskan att vila inför förlossningen, men hur lätt är det för mig som är van att springa runt och joxa hela dagarna. Min älskade sambo försöker hålla mig still, men det går liksom inte...hur gör man???

Well, nu ska jag i alla fall hoppa i säng och sova några timmar.
Natti, natti!

Kommentarer
Postat av: Mia

Du har ju myror i baken. ;-) Karln din får väl det lättare sagt än gjort att försöka hålla dig stilla.



Joel ser också ut som en kokt kräfta. Efter gårdagen. :-P

2008-06-08 @ 19:27:53
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0