Supermorsan

Jag har utnämnt mig själv till supermorsan!
Nu är äntligen allt hö till mina hästar inne på höskullen. Har jobbat som ett svein hela förra veckan å kört traktor som en galning. Vet inte hur många timmar jag tillbringat i traktorn, men många är det, så många att jag vissa kvällar känt det som jag fortfarande satt i hytten fast jag egentligen legat i sängen.
Har bärgat sisådär 5 TON mat till mina hästar!
Ska ju villigt erkänna att det vissa dagar varit tufft att både vara mamma och samtidigt sköta "jordbruket".  Har hoppat i och ur traktorn ett antal gånger för att amma, vyssja, laga mat, leka o.s.v, o.s.v. Har till och med hunnit med att vara på badstranden. Men är man ensam hemma på dagarna så måste det ju gå och det gick ju galant. Jag har världens bästa barn!

Har även världens bästa karl för den delen som alltid ställer upp och hjälper mig.
Jag vill inte heller ha någon annan än dig älskling! ALLTID!

I dag var det pappas födelsedag. Han gick bort den 10 januari och jag saknar verkligen honom. I morgon ska jag och barnen åka till graven och hälsa på och lämna en blomma.

Nu är det sängdags för i morgon väntar Hoppa Lilla Loppa med barnen :)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: A

Supermorsa av rang vännen! Massor med kramar! :D

2008-07-30 @ 07:59:11
URL: http://arianne.blogg.se/
Postat av: Mia

Nog fan är du en supermorsa!

Kan du inte ge mig lite av dina superkrafter också? ;-)



Känner mig som en taskig granne som fortfarande inte kommit bort och beundrat ert andra underverk. Men vi kommer! En dag, snart... Hoppas jag.

2008-08-02 @ 22:08:47
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0