Tryffel, träning och trötthet

Så är julen över för denna gång. En massa fina julklappar, mat och godis har det blivit. Vi – jag, syrran och mamma – hade även gjort en massa julgodis själva som vi inmundigade efter maten på julafton. Det har verkligen blivit en massa svullande av gotti så nu är det till att hoppa i träningskläderna ;)
Tog min första runda för i år på längdskidorna i går, vilket var jäkligt skönt. Fick flera presentkort på en sportaffär i julklapp så nu skall jag inhandla ny utrustning. Den jag har är inte speciellt gammal, men som gammal tävlingsåkare blir man lätt kräsen efter ett tag och vill ha nytt... Tjejvasan är ju inte alltför långt borta.

4-åringen (läs hästen) har även hon börjat komma igång med träningen och jag försöker köra varannan dag nu. Måste röra på benen om hon ska komma till start nån gång.

Nä, orkar inte skriva mer nu, måste ut i friska luften. Var så trött i morse att jag kryddade risgrynsgröten med curry...CURRY!!!! INTE GOTT!

Kommentarer
Postat av: Lottie

He he nä curry lät inte som en dunderhit i kombination med risgrynsgröt. :)

2008-12-29 @ 20:43:25
Postat av: Mia

hahaha.... Fy va äckligt! curry på gröt....



Men fy för längdskidor. Jag skickar Leo till dig om han vill börja åka sånt. ;-)

Jag kan inte stå på benen med sånt under fötterna.

Tacka vet jag utförs! :-D hihi....

2008-12-30 @ 20:12:26
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Marie

Skicka hit Leo du så ska jag lära honom åka ;)

2008-12-30 @ 22:29:17
URL: http://hillbillyfamily.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej, hoppas Ni klarat Er undan magsjukan som går nu.

Va länge sen nu, hoppas vi ses snart, längtar att få träffa dig o dina underbara barn...

Ta hand om Er, kram från oss

2009-01-11 @ 21:51:08
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Carro!

Hej!! Men inte visste jag att du hade en blogg!? Skoj!! Nu lägger jag till dig som en länk på min sida om det är ok?

Och att du hade skrivit "kaffe"? såg jag inte förrän NU!! Tyvärr. Så i morse drack jag kaffe med Malin. Men om du är hemma i morgon vid halv nio så kikar jag in. På en kopp svart java "flirt!

2009-01-14 @ 13:56:02
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0