Operation målning

Nu jäklar ska garaget bli rött! I dag plockade jag fram färghinkar och penslar för att börja förvandlingen av garaget. Blev en hel del målat faktiskt och Vincent fick måla även han, fast med fingerfärg. Ni kan tro att han såg ut som en regnbåge när vi var färdiga för dagen. Han hade roligt såg det ut som ;)
Lilltjejen sov under hela målningen som tur var och vaknade lagom till vi var färdiga.

Sedan blev det till att rulla köttbullar som sambon ville ha till middag. Stuvade makaroner och hemlagade köttbullar blev mums i magen. Nu är jag mest kaffesugen och badsugen så jag tror det blir till att tappa upp ett bad och bara NJUTA!

I morgon är det kräftfiskedags, men bara provfiske eftersom några IDIOTER såg till att fiska ut alla kräftor för sisådär 15 år sedan. Vi får väl se hur stammen ser ut efter helgens fiske.

Kommentarer
Postat av: tessa

Måla är t.o.m ROLIGT! :) Nöjd med resultatet? Skitbra att låta barnen få hjälpa till ju :)

Kräftor = SÅ gott! Skulle ju haft kräftpremiär ikväll men känner mig mer död än levande så det får vänta. Kram!

2008-08-08 @ 21:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0