Hujedanemej...

Oj, oj, oj, vad uppochner det blir de dagar som Vincent lagt sig sent kvällen innan och vaknat tidigt på morgonen. Han ska minsann inte somna om när han väl vaknat å då blir han supertrött inom en timme.
I dag åt han gröt vid halv nio och en dryg timme sedan fick jag bädda ner honom och han somnade som en stock. Sov tills en av hundarna gormade på ett kringflygande tält på gården – det blåste ju rejält i dag – och då vaknade han och utbrast: PAPPA! Nej, pappa var inte hemma, till sonens besvikelse. Så vi tog och packade oss in i bilen, for till stan och shoppade lite med pappa efter jobbet. Det blev även restaurangbesök på Bite Line ;)
NovaLee sov gott under tiden och vaknade självklart när vi var på väg hem i bilen, så det blev till att stanna på Shell och amma :) I bilen naturligtvis!

Å sicken fantastisk pappa de har barnen – å jag har en fantastisk sambo som jag älskar nått så fantastiskt.
Behövde byta grimma på lilla fölet nu för den gamla var urvuxen. Det är inget lätt jobb vill jag lova om fölungen aldrig varit med om d tidigare, det brukar bli en hel del sprkande och sprattlande. Så jag bad käre sambon om hjälp eftersom d kan vara bra att vara två då. Men under tiden jag satt inne och ammade hade tydligen fölet och P blivit polare med varandra, så när jag kom ut var grimman i stort sett bytt!!!! Fatta, min älskling bytte grimma på ett föl utan minsta hjälp från min sida. JAG ÄR STOLT ÖVER MIN P!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Va han kan! :-D

2008-08-06 @ 11:53:44
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0