Urusel...

Ja, det började bra med min blogg...sen sket det sig direkt. Jag är inte den som sitter vid datorn så jätteofta, förutom när jag jobbar då.
Nä, skärpning nu Marie!

Sen sist har massor hänt å jag tänker inte skriva om allt, men vi har varit dunderförkylda hela familjen å är snart friska...hoppas jag.
Snart blir Vincent 1 år!!!! Och var har det året tagit vägen då, jag bara undrar? Planerar för fullt för 1-årskalaset ;)
Massor med tårta ska det bli.
Vad han ska få i present vet jag inte...funderar på en inomhusrutchkana, för det verkar han gilla, eller kanske en kryptunnel...ja, ja, vi får se.

Har precis varit och handlat mer virke så jag kan snickra färdigt vårt altanräcke så Vincent inte ramlar ner och slår sig. Har även handlat färg å tillbehör till hans rum som förhoppningsvis står klart till födelsedagen.

Nä, nu måste jag ut å snickra!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj, vad har ni planerat in för trevligt när han blir ett, tro?
Fasen va tiden går fort!

2007-10-23 @ 11:32:16
URL: http://eileengalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0