Paj

Mmmmmmm, nu ska här bakas äppelpaj. Är grymt sugen på paj med vaniljsås...lägger sig som bomull runt midjan...som man ändå inte fått tillbaka efter barnafödandet. Men vad gör det, man har hälsan och är lycklig!

Har varit på kyrkis med barnen i dag och V fick för sig att man kan slå på barn som är mindre, hmmmm, INTE bra, tur han ska börja på dagis snart så han får mer barn omkring sig! Han var på ett sjujäkla vrånghumör i morse och det var väl d som satt i resten av dagen. Förutom när han vaknade efter lunchsovandet då han grät och bara ville kramas. Men så efter en kvart så var det lilla livet igång igen...vem brås han på? Inte är det mig i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mums

2008-09-10 @ 09:14:17
Postat av: Mia

Gott med paj! Har sagt det förr och säger det igen. ;-)



Jag är lite putt över att jag inte har självstudie på onsdag. För då hade jag också kunna gå på kyrkis igen. Men men...

Man kanske borde skicka joel. ;-)

2008-09-12 @ 19:44:57
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0