Tonårsbröst!

Min underbara sambo fällde en så skön kommentar härom morgonen.
Alla som fått barn och ammat vet hur brösten brukar vara om man inte behövt amma någon gång under natten – stenhårda och lite ömma. Det var just det som hända häromnatten och när jag vaknade på morgonen och klev upp ur sängen säger älsklingen...men, vilke tonårsbröst du har, de står ju rätt ut :)
Ja, vanliga fall kan jag lova att de inte står rätt ut, efter två barn har tyngdlagen sagt sitt.
Men som jag alltid säger, bröst är så fantastiskt vackert oavsett om de är stora meloner, små clementiner, fasta, lösa – så länge de är äkta vara. Att peta in en massa läskigheter under huden är bara att lura sig själv.

Kommentarer
Postat av: Mia

haha.... Vilken störtskön kommentar!

2008-12-09 @ 09:17:55
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hahahahahahaha!

2008-12-11 @ 21:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0