Ronald McDonald

For till stan en sväng i dag och fick för mig att vi skulle äta på "nya" McDonalds i Birsta. Dagen till ära var Ronald McDonald clownen där och skrämde livet r ur de små barnen...jag förstår barnen. Det är ingen vacker syn vill jag lova. Vincents ögon blev dubbelt så stora när "gubben" kom fram för att hälsa och det såg ut som om han skulle sätta hamburgaren i halsen. Inte ett ord fick lillgrabben fram så länge clownen stod där...och när han gått tittade V på mig och såg ut som om han ville säga; "vad var det där mamma"? Ja, ja, han fick ett vänskapsband i alla fall och nästa möte med clowner kanske går bättre.

Kommentarer
Postat av: Mia

HUa, läskiga clowner!

2008-09-01 @ 14:21:02
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: tessa

Det är inte konstigt att man tycker clowner är obehagliga! Och det bottnar inte alltid i "it" som alla skyller på... ;)

2008-09-03 @ 21:12:16
Postat av: Mia

Förmodar att det var du som skrev kommentar om skorna. Känner ju inte så många vid samma namn som du.

Ett tips på sida är brandos.se.

Fraktfritt. Skulle du behöva skicka tillbaka så står dom för den kostnaden också. :-D

2008-09-06 @ 20:17:09
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0