KISS

Hahahaha, ja jag är nog sämst i världen på att blogga insåg jag nyss...
I vilket fall så klottrar jag ner några rader nu om nu någon är intresserad av vad framtiden har i sitt sköte. Sköte... nu var jag nästan rolig eftersom bebis nr 2 snart ska titta ut, närmare bestämt om sisådär 2 veckor...om det inte blir tidigare. Ska ju på KISS-konsert i Stockholm nu på fredag så vem vet, de ljuva tongångarna kanske får bebisen att vilja komma ut i verkligheten. Har fått frågan många gånger på hur jag kan åka på konsert när det är så nära inpå, ja, varför inte??? Ska man bara sitta hemma och vänta då? En "kompis" undrade hur jag kunde utsätta barnet för något sådant...och den "kompisen" tycker inte ens om barn... 
Shut up and mind your own!

Har väntat i 9 år på mina barndomsidoler och nu kommer de, förmodligen för allra sista gången, så ha en trevlig fredag alla bloggläsare ? för det ska jag ha!

På lördag kväll ska jag på traktorfest...det ni! ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Klart som fan du ska åka. Blir det för mycket "oväsen" så kanske lille plutten i magen kommer ut lite tidigare. :-D
Jag skulle nog vara lite feg. Men har man inte några större problem, så va fan!
Jag var ju på hockey några gånger under vintern, jädrar sicket räjs det blev i magen. Så vänta du....

Tack för idag!!!

2008-05-29 @ 19:46:47
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0