Förkylningstider å födelsedag

Usch och fy för förkylningar!!! Jag, NovaLee och Vincent är tokförkylda...INTE kul! Men, det finns de som har det värre så varför gnälla över lite snor i näsan och kli i halsen?

Väntar på att älsklingen ska komma hem med mat från kinarest. nu...hungry as a devil i am...

I morrn bli jag även ett år äldre – som om jag brydde mig, NOT. Vad är väl en siffra i protokollet...man behöver ju inte göra sig äldre än man är, vilket många av mina bekanta gjort. Å andra sidan behöver man ju inte leka fjortis när man närmar sig 40!

C-ya, nu ska här ätas!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Helt rätt!

Man är inte äldre än man gör sig.

2008-08-28 @ 13:44:25
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Marie

Prexis!

2008-08-28 @ 16:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0